Federer a Nadal pro Louis Vuitton: Proč módní značka sází na sport?

Roger Federer a Rafael Nadal, dva tenisoví velikáni, se objevili v nové kampani Louis Vuitton v italských Dolomitech. Fotografie, kterou pořídila Annie Leibovitz, okamžitě získala miliony lajků.

Federer a Nadal, známí soupeři na kurtu, jsou mimo něj blízkými přáteli. Jejich přátelské pošťuchování během focení přidalo kampani na autenticitě. „Pamatuju si to,“ řekl Nadal o jejich prvním setkání, zatímco Federer s úsměvem odpověděl: „Byl jsem na tebe hodný?“

Louis Vuitton podobnou strategii použil už v roce 2022, kdy spojil fotbalové legendy Cristiana Ronalda a Lionela Messiho. Tato kampaň přinesla rekordní počet lajků na Instagramu, což jen potvrzuje sílu spojení sportu a luxusu.

Šéf Louis Vuitton Pietro Beccari zdůrazňuje, že sportovci jako Federer a Nadal pomáhají zvýšit prestiž značky. LVMH, mateřská společnost Louis Vuitton, se také stala sponzorem olympiády v Paříži, čímž dále podtrhuje svůj zájem o sport.

Carlos Alcaraz, další tenisová hvězda, se nedávno stal ambasadorem značky, a Pharrell Williams byl jmenován kreativním ředitelem pánských kolekcí. Tímto Louis Vuitton potvrzuje svou strategii být viditelný a přitom si zachovat exkluzivitu.

„Naše kroky mají dlouhodobý smysl a věřím, že kampaň s Federerem a Nadalem zvýší žádanost značky,“ říká Beccari.

Nejnovější
Boxerský duel mezi legendárním Mikem Tysonem a kontroverzním YouTuberem Jakem Paulem přepsal historii sázek. Entain, provozovatel značek jako BetMGM, Coral ...
Italská policie musí vrátit 130 kilogramů zabaveného konopí. Stalo se tak při kontrole dodávky jedoucí z České republiky do Francie. ...
Missouri se nově zařadilo mezi 39 států USA, kde je legální sázení na sport. Amendment 2 získal minimální podporu 50,1 ...

© Copyright 2024 www.onlinehazard.cz | e-mail: info@onlinehazard.cz