Sázkový servis Aibet přichází o sledující. Jeho tvůrci nedbají na příspěvky a pouze přidávají stejná videa pořád dokola. David „Fregamer“ Pražák, který Aibet propagoval, přiznal, že šlo pouze o spolupráci a nemá vůbec ponětí, zda se servis někam posunul. Hlavní tváře Aibetu se přitom stále chlubí kvalitou služeb.
zdroj: 1gr.cz
Pochybný sázkový servis Aibet, který propagovali například youtuber Marek Valášek a influencer David Pražák, v podstatě upadl v zapomnění. V době svého počátku se o něm přitom velmi diskutovalo a to právě díky Valáškovi a Pražákovi. Nyní ale instagramový účet Aibet ztrácí sledující a důvodem jsou možná také stále se opakující videa, která jeho autoři na profil přidávají. Navíc ani jeden ze zmíněných influencerů servis více nepropaguje a jeho majitelé proto budou muset přijít na způsob, jak se opět zviditelnit. Někteří influenceři ale hazard nepropagují a autoři celého projektu tak budou muset opět oslovit kontroverzní tvůrce, kterým nejde o to, aby je lidé brali vážně.
zdroj: 1gr.cz
Aibet nabízí různé balíčky, podle kterých mohou předplatitelé sázet. Servis prý dokáže vytvořit nejlepší kombinaci na zápasy. Má se jednat o práci umělé inteligence, která dokáže zhodnotit různé výsledky zápasů a na základě toho vytvořit vhodný tiket podle pravděpodobnosti výhry. Tváří celého projektu se stali dva neznámí mladíci, kteří se prezentují se štosy bankovek a také luxusními auty, které ale nejsou jejich. V minulosti se snažili daleko více rozvinout své sociální sítě, poslední dobou ale jejich tvorba žalostně upadá. Na TikToku se například poslední video objevilo v květnu a od té doby je na kanálu mrtvo. Instagram sice funguje i nadále, ale tvůrci obsahu pouze přidávají stejná videa, která se objevila už několik měsíců zpátky. Mladíci z Aibet se totiž vydali do Dubaje, kde svým sledujícím prezentovali luxusní prostředí. Podle nich se stejného bohatství dá dosáhnout právě díky výhodným sázkám, které jim má poskytnout jejich servis.
Úspěšnost profilu Aibet byla ze začátku obrovská. Jejich instagramový profil za pouhý měsíc získal 20 tisíc nových sledujících, kteří byli, především díky neustálému vychvalování Valáška a Pražáka, velmi zvědaví, zda servis opravdu funguje. I poté se ale objevovaly stovky nových sledujících. Příspěvky měly slušný dosah a mladíci se neustále chlubili dokonalostí jejich systému, který je postavený na umělé inteligenci. Po opadnutí velkého povyku, který servis vyvolal, ale začali Aibetu postupně odcházet sledující, kteří nejspíš naprosto ztratili o sázkový servis zájem. Redakce Antiyoutuber.cz kontaktovala Pražáka, který potvrdil, že ani on už nevyužívá výhodné balíčky servisu a také promluvil o tom, jak to celé ve skutečnosti bylo.
„S Aibetem už nespolupracuji a ani nevyužívám jejich balíčky. Tu spolupráci domluvil Vojtěch Hlaváček a vždycky z toho byly peníze. Domluvil jsem se s Aibetem, že nejdřív budu chtít nějaké jejich balíčky zdarma, abych to mohl vyzkoušet. Všechny sázky mi vyšly, tak jsem řekl, že do toho půjdu, že je to v pohodě. Investoval jsem do toho ale také svoje peníze,“ popsal svou spolupráci s Aibetem Pražák.
zdroj: 1gr.cz
Zároveň také potvrdil, že si díky sázení opravdu vydělal na nové auto, nyní ale vůbec netuší, jak celý projekt pokračuje. Stejně jako v Candy Life se totiž jednalo o pouhou spolupráci. Pražák nyní chodí do normální práce a na sázení už prý nemá čas. Aibet ale funguje i nadále. Nově spouští projekt, který má zaručit, že lidé budou dostávat po dobu čtrnácti dní připravené tikety a cílem je se za dva týdny dostat z 1000 na 100 000 korun. Velmi zvláštní je ale počet lidí, kteří si mohou od servisu koupit balíčky s tipy. Každý tiket má totiž svoji kapacitu a nemohou na něj proto vsadit všichni.
„Podobné poradenské služby nemohou nabízet žádné zaručené tipy a následné výhry už z principu. Kdyby byl předem znám výsledek nějaké události, tak bychom na ni pochopitelně sázku vůbec nevypisovali,“ vysvětlil pro redakci Antiyoutuber.cz vedoucí komunikace společnosti Tipsport Václav Sochor. Mladíci z Aibetu se ale stále tváří, že jsou jejich balíčky stoprocentní a kdo si je nekoupí, okrádá sám sebe. Mnoho lidí ale pochopilo, že se pouze snaží využít slabosti některých jedinců a vytáhnout z nich peníze.
Zdroj článku: https://www.antiyoutuber.cz/clanky/aibet-hazard-fregamer-david-prazak-marek-datel-hlavacek-instagram-tiktok.A230829_135300_antiyout-clanky_sorm