A ne sám, sportovní gigant totiž oznámil strategické partnerství s jedním z nejdominantnějších týmů posledního desetiletí – Mercedes-AMG PETRONAS F1. Ať už jste fanoušci rychlých kol nebo módy, tak tohle spojení slibuje pořádnou jízdu.
Co to znamená?
adidas se stává oficiálním dodavatelem oblečení, obuvi a doplňků pro celý tým Mercedes-AMG PETRONAS F1. Od pilotů po mechaniky, všichni budou v roce 2025 oblékat ikonické tři pruhy. Premiérová kolekce adidas x Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team se představí už v únoru, těsně před startem nové sezóny. Produkty si budete moci pořídit na adidas.com/motorsport, mercedesamgf1.com i u vybraných obchodních partnerů.
Společná vize vítězství
Tohle partnerství není jen o logech na bundách. adidas a Mercedes sdílejí stejný cíl – posouvat hranice výkonu a excelence. CEO adidas, Bjørn Gulden, k tomu řekl: „Je skvělé být zpět ve světě motorsportu. Formule 1 zažívá neuvěřitelný boom a rezonuje se zcela novou generací fanoušků.“
Bitva na poli sportovních značek
Vstup adidasu do F1 přináší do hry novou dynamiku. Dominanci si dosud držela PUMA, která spolupracuje s Ferrari a dalšími týmy. PUMA navíc nedávno spojila síly s A$AP Rockym v roli kreativního ředitele. Oproti tomu brand Nike na okruhu zatím tolik neakceleroval. adidas tedy sází na rostoucí popularitu Formule 1 a propojení motorsportu s módou a lifestylem.
Taktika adidasu
adidas se nechce spokojit jen s partnerstvím. Cíl je jasný – oslovit novou generaci fanoušků a redefinovat motorsportový styl. Plánuje limitované edice, které se budou postupně objevovat během klíčových závodů a velkých událostí sezóny. Tohle je šance, jak propojit luxusní sportovní techniku s módou.
Jak to vidí Mercedes?
Toto Wolff, šéf týmu Mercedes-AMG PETRONAS F1, nešetří nadšením: „Adidas je ikonická značka. Naše spolupráce ukazuje, že jdeme cestou inovace, stylu a vrcholového výkonu. Chceme změnit pojetí týmového a fanouškovského oblečení ve F1.“