Roger Federer a Rafael Nadal, dva tenisoví velikáni, se objevili v nové kampani Louis Vuitton v italských Dolomitech. Fotografie, kterou pořídila Annie Leibovitz, okamžitě získala miliony lajků.
Federer a Nadal, známí soupeři na kurtu, jsou mimo něj blízkými přáteli. Jejich přátelské pošťuchování během focení přidalo kampani na autenticitě. „Pamatuju si to,“ řekl Nadal o jejich prvním setkání, zatímco Federer s úsměvem odpověděl: „Byl jsem na tebe hodný?“
Louis Vuitton podobnou strategii použil už v roce 2022, kdy spojil fotbalové legendy Cristiana Ronalda a Lionela Messiho. Tato kampaň přinesla rekordní počet lajků na Instagramu, což jen potvrzuje sílu spojení sportu a luxusu.
Šéf Louis Vuitton Pietro Beccari zdůrazňuje, že sportovci jako Federer a Nadal pomáhají zvýšit prestiž značky. LVMH, mateřská společnost Louis Vuitton, se také stala sponzorem olympiády v Paříži, čímž dále podtrhuje svůj zájem o sport.
Carlos Alcaraz, další tenisová hvězda, se nedávno stal ambasadorem značky, a Pharrell Williams byl jmenován kreativním ředitelem pánských kolekcí. Tímto Louis Vuitton potvrzuje svou strategii být viditelný a přitom si zachovat exkluzivitu.
„Naše kroky mají dlouhodobý smysl a věřím, že kampaň s Federerem a Nadalem zvýší žádanost značky,“ říká Beccari.