Dvě z nejznámějších značek na světě, Formula 1 a LEGO Group, oznámily nové partnerství, které přinese na trh produkty inspirované F1 pro stavitele všech věkových kategorií. Tento projekt, který bude spuštěn v roce 2025, slibuje oživení světa Formule 1 v podobě LEGO kostek. Kolekce zahrnuje nejen LEGO DUPLO sady pro předškolní děti, ale také složitější stavebnice pro starší fanoušky.
Oživení světa F1 v LEGO formě
Nová produktová řada bude obsahovat modely F1 týmů a další zajímavý obsah pro fanoušky na digitálních platformách LEGO. Na závodních akcích Formule 1 se také plánují zábavné aktivity ve fanouškovských zónách po celou sezónu. Cílem je přiblížit fanouškům svět inovací, technologií a inženýrství prostřednictvím zábavy spojené se stavěním LEGO. Tato iniciativa má za cíl oslovit mladší publikum, které v posledních letech zažilo obrovský nárůst zájmu o závody.
Růst popularity Formule 1 mezi mladými fanoušky
V posledních letech se Formula 1 těší obrovskému růstu popularity mezi mladými diváky. Data ukazují, že více než čtyři miliony dětí ve věku 8 až 12 let aktivně sledují tento sport v EU a USA. Zajímavé je také to, že více než 54 % sledujících na TikToku a 40 % na Instagramu jsou lidé mladší 25 let. Partnerství s LEGO Group tak přichází v pravý čas, aby využilo této rostoucí základny mladých fanoušků. Zároveň to není jediná velká LEGO spolupráce, která má odstartovat příští rok. LEGO má také v plánu představit produkty ve spolupráci s Nike, o této spolupráci jsme informovali zde.
Vize do budoucna
Emily Prazer, obchodní ředitelka Formule 1, uvedla: „LEGO kostka probudila kreativitu a vášeň pro stavění u milionů dětí i dospělých po celém světě. Díky tomuto partnerství budou moci fanoušci znovu vytvořit a představit si svět Formule 1, kostku po kostce.“ Julia Goldin, ředitelka produktů a marketingu LEGO Group, dodala: „Toto nové partnerství pomůže přiblížit vzrušení ze sportu všem fanouškům prostřednictvím hry a stavění.“