Francouzský gigant LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) oznámil prodej značky Off-White, kterou založil Virgil Abloh. Prodej byl oznámen na výročí Virgilových narozenin a kupujícím je společnost Bluestar Alliance. Tento krok přichází po letech, kdy se značka Off-White snažila najít svou identitu po Ablohově smrti v roce 2021. Prodej byl oznámen bez zveřejnění podmínek transakce, ale ukazuje na snahu LVMH přenést odpovědnost na jinou společnost, která by mohla lépe rozvíjet kreativní dědictví Abloha.
Výzvy po Ablohovi
Od Ablohova úmrtí čelila značka poklesu kulturního významu a zmatku v rámci svého směřování. Nový kreativní ředitel Ib Kamara se sice ujal vedení, ale jeho jmenování přišlo s nejasnostmi ohledně pozice a zaměření značky. Značka ztratila významné velkoobchodní partnery a snažila se o resetování své identity. To vyvrcholilo první americkou přehlídkou na New York Fashion Week v září 2023.
Bluestar Alliance a její ambice
Bluestar Alliance, která spravuje značky jako Tahari a Scotch & Soda, vidí v akvizici Off-White příležitost k obnovení a rozvoji Ablohova odkazu. CEO Bluestar Alliance, Joey Gabbay, prohlásil, že cílem je pokračovat v kulturním a kreativním odkazu, který Virgil nastolil. Tato akvizice představuje pro Bluestar šanci posílit jejich portfolio o značku s vysokou prestiží a streetwearovou věrohodností kredibilitou.
Budoucnost Off-White
I když Bluestar Alliance nemá v portfoliu mnoho luxusních značek, její zkušenosti s oživováním jiných značek mohou být klíčové pro budoucnost Off-White. Marketingoví odborníci varují, že úspěch bude záviset na schopnosti Bluestar obnovit důvěru zákazníků a udržet kreativní celistvost značky. Bude zajímavé sledovat, jak se značka posune vpřed pod novým vedením a zda se jí podaří znovu získat status jednoho z nejvýznamnějších hráčů na módním poli.