McDonald’s je kromě nejikoničtějšího fast-foodu známý i svými kreativními marketingovými kampaněmi. Zdá, že nyní chystá novou spolupráci s jedním z největších streamerů na Twitchi, Kai Cenatem. V nedávném příspěvku na sociálních sítích fast-foodový řetězec sdílel fotografii papírové tašky McDonald’s v místnosti, která je fanouškům velmi povědomá. Zároveň k tomu přidal popisek „Chat’s about to pop off 10. 10.“ Tento příspěvek vzbudil velké očekávání ohledně toho, co by mohla tato spolupráce přinést.
Historie spoluprací
McDonald’s má v minulosti zkušenosti se spoluprací s různými celebritami a influencery. Například v roce 2020 se spojil s rapperem Travis Scottem. To vedlo k obrovskému úspěchu a zvýšení prodeje. V České republice zase McDonald’s navázal spolupráci s populárním youtuberem Jirkou Králem. I to ukázalo, jak efektivně může značka oslovit mladší publikum prostřednictvím známých osobností.
Co můžeme očekávat
I když zatím není jasné, co přesně tato nová spolupráce přinese, fanoušci a zákazníci McDonald’s se mohou jistě těšit na zajímavé novinky. Příspěvek obsahoval objednávku s klasickým Big Macem, hranolkami a středním Spritem. Může to být náznak, že by mohlo jít o speciální menu, nebo dokonce limitovanou edici produktů?